Geen producten (0)

Vraag & antwoord

Om u efficiënt en snel van dienst te zijn bij het beantwoorden van algemene vragen hebben wij de meest reguliere vragen uiteengezet en beantwoord.  Staat uw vraag er niet bij, of dient ons antwoord nader toegelicht te worden? Geen probleem, wij staan u graag te woord!


Bestellen

Waarom zijn een aantal producten vele male goedkoper dan bij concurrenten?
Bij ons staat de prijs-kwaliteit verhouding voorop. Door onze klanten efficiënt te woord te staan, slim in te kopen en de juiste bedrijven om ons heen te verzamelen kunnen wij onze artikelen zeer scherp prijzen. U als klant profiteerd hiervan.

Wat is een 'bestseller'?                                                   
Een 'bestseller' is een product dat wij boven gemiddeld verkopen en daardoor behoort tot een van onze meest verkochten producten.

Hoe dien ik een bestelling te plaatsen?
Via het door ons opgestelde 'stappenplan' wordt u begeleid in uw bestelproces. Mocht u ondanks het stappenplan er toch niet in slagen om een bestelling succesvol af te ronden, dan kunt u contact met ons opnemen via het 'contactformulier'. Zodra u uw bestelling aan ons heeft doorgegeven zullen wij deze doorvoeren in ons systeem, waarna u deze online dient te bevestiggen. Na bevestiging van uw bestelling wordt uw order in behandeling genomen.

Kan ik telefonisch bestellen?
Het is helaas niet meer mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Alle bestellingen gaan via onze website.

Kan ik iets toevoegen aan een bestelling die ik heb afgerond?
Is uw zending nog niet door ons verwerkt? Wij kunnen dan in veel gevallen nog producten toevoegen aan uw bestelling. Om uw bestelling uit te breiden, adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. 


Verzenden & afhalen

Wat kost het om mijn bestelling te versturen?
Een bestelling met een order bedrag boven de €75 wordt gratis* door ons verzonden. Voor een groot volume, gewicht, of een adressering buiten Nederland kunnen er echter wel verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie kunt u terugvinden op de pagina ‘Levertijd & verzendkosten’.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
De levertermijn van uw bestelling is compleet afhankelijk van de door u bestelde producten. Indien de producten voorradig zijn hanteren wij voor leveringen binnen Nederland een levertermijn van 1-3 werkdagen. Moet de bestelling geleverd worden in het buiteland, dan hanteren wij een levertermijn van 2-5 werkdagen. Is uw bestelling op een vrijdag verzonden? Uw bestelling wordt dan op maandag bij u aangeboden.
Het kan voorkomen dat uw bestelling onverhoopt vertraging oploopt, wij nemen dan spoedig contact met u op!

Waar blijft mijn bestelling?
Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze meestal dezelfde of de eerstvolgende werkdag verwerkt. Na het verwerken van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail waarin de bestelstatus is veranderd in ‘Verzonden’. Om exact te weten wanneer uw zending wordt bezorgd staat in deze bevestigingsmail de bijbehorende Track & Trace vermeld. In sommige gevallen wordt uw product vanwege zijn afmetingen rechtstreeks vanuit onze fabrikant geleverd, u ontvangt dan GEEN Track & Trace. Echter kunt u er van uitgaan dat het product dezelfde of eerstvolgende werkdag nadat uw bestelstatus is verandert in ‘verzonden’ bij u wordt aangeboden.

Kan ik mijn artikelen dezelfde dag nog ontvangen?
Helaas is het tot op heden nog niet mogelijk om gebruik te maken van 'same day delevery'.


Account

Kan ik mijn bestelling online volgen?
Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling via uw account te volgen. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u per mail een track and trace code van één van onze koeriers, waarmee u uw bestelling online kunt volgen.

Moet ik ingelogt zijn om mijn bestelling te koppelen aan mijn account?
Ja, u dient ingelogt te zijn op uw account voordat u uw bestelling via uw account kunt plaatsen.


Betalen

Waar kan ik mijn factuur inzien?
Zodra u uw bestelling wordt verzonden ontvangt u van ons een mail met daarin uw factuur.

Hoelang duurt het voordat mijn betaling wordt gecrediteerd?
Heeft u recht op creditering, dan wordt deze betaling binnen 5 werkdagen uitgevoerd.


Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaalmethodes die wij aanbieden zijn hier terug te vinden.

Mijn betaling via het online platform is mislukt, wat nu?
Indien u uw bestelling niet succesvol heeft kunnen afronden kunt u het beste eerst kijken of het geld is afgeboekt van uw rekening. Is dit niet het geval dan kunt u uw bestelling gewoon nogmaals plaatsen. Is het bedrag al wel van uw rekening afgeschreven, neem dan even contact met ons op.


Garantie

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Wij hebben vertrouwen in onze producten en bieden een uitstekende garantie voor professionele en niet-professionele gebruikers van het product. Wij gegven op ons gehele assortiment standaard 1 jaar garantie. Er zijn merken die een verlengde garantietermijn tot wel 3 jaar bieden, voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Wat is mijn garantiebewijs?
Uw factuur is tevens uw garantiebewijs.

Hoe lang duurt de garantieafhandeling?
Na ontvangt van uw defecte producten zetten wij de garantieafhandeling onmiddelijk in werkening. Er is echter niks te zeggen over de duur van deze garantieafhandeling, aangezien dit compleet afhankleijk is van het product. Wij houden u uiteraard up-to-date!


Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn product, wat nu?
Is het product groter dan verwacht? Toch liever de kleur blauw gehad? Gaat uw voorkeur misschien toch uit naar een andere kruiwagen? U kunt uw product uiteraard binnen de wettelijke bedenkttijd van 14 werkdagen retourneren. De kosten van deze retourzending zijn echter voor eigen rekening.

Kan ik producten omruilen?
Uiteraard is het mogelijk om uw product binnen de wettelijke bedenkttijd van 14 werkdagen om te ruilen.
Het is goed om te weten dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Wilt u meer weten? bekijk dan 'ruilen'.

Wat moet ik doen als mijn product defect wordt geleverd?
Wij proberen er alles aan te doen om uw bestelling netjes en met zorg bij u te laten bezorgen. Helaas gebeurd het wel eens dat een product is beschadigd of dat er iets ontbreekt, daarom adviseren wij u na ontvangst van uw bestelling deze zorgvuldig te controleren op eventuele schade en/of onvolledigheid. Komt de bestelling niet overeen met de door u bestelde producten? Is het beschadigt of is er iets anders fout gegaan? Wacht niet, maar laat dit zo snel mogelijk aan ons weten. Deze schade of onvolledigheid dient uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst aan ons kenbaar te worden gemaakt. Let op! is er sprake van een beschadiging of een defect, dan dient u dit middels foto's en een bijbehoren omschrijving zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. Maakt u niet tijdig foto's van het desbetreffende defect, dan heeft u als consument geen recht meer op het retourneren of laten vervangen van het desbetreffende product.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Uiteraard is het geen probleem om uw bestelling te annuleren. Indien uw bestelling nog niet is overgedragen aan onze koerier kunt u uw bestelling kosteloos annuleren. Is uw bestelling al onderweg? U dient uw bestelling dan eerst in ontvangst te nemen en daarna volgens onze retourprocedure te retourneren. 

 


Overige

 

Facebook Twitter Pinterest