Geen producten (0)


Veel gestelde vragen


Waarom zijn een aantal producten vele male goedkoper dan bij concurrenten?
Bij ons staat de prijs-kwaliteit verhouding voorop. Door onze klanten efficiënt te woord te staan, slim in te kopen en de juiste bedrijven om ons heen te verzamelen, kunnen wij onze artikelen zeer scherp prijzen, waar u als klant van profiteert!

Wat is een 'bestseller'?                                                   
Een 'bestseller' is een product dat wij boven gemiddeld verkopen en daardoor behoort tot een van onze meest verkochten producten.

Hoe dien in ik een bestelling te plaatsen?
Via het door ons opgestelde 'stappenplan' wordt u begeleid in uw bestelproces. Mocht u ondanks het stappenplan er toch niet in slagen om een bestelling te plaatsen, dan kunt u contact met ons opnemen via het 'contactformulier'. Zodra u uw bestelling kenbaar heeft gemaakt zullen wij voor deze doorvoeren in ons systeem, waarna u deze dient te bevestiggen. Nadat u de bestelling online heeft bevestigd, zullen wij uw bestelling in behandeling nemen. 

Kan ik telefonisch bestellen?
Het is helaas niet meer mogelijk telefonisch een bestelling te plaatsen. Alle bestellingen gaan via onze website.

Wat kost het om mijn bestelling te versturen?
Een bestelling waarbij het orderbedrag boven de €75 is wordt gratis* door ons verzonden. Voor een groot volume, gewicht, of een adressering buiten Nederland kunnen er echter wel verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie kunt u terugvinden op de pagina ‘Levertijd & verzendkosten’.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na het ontvangen van uw bestellen duurt het 1 tot 3 werkdagen voordat uw bestelling bij u wordt afgeleverd, mits het product uiteraard op voorraad is.

Waar blijft mijn bestelling?
Na het plaatsen van uw bestelling wordt uw bestelling meestal dezelfde of de eerstvolgende werkdag verwerkt. Na het verwerken van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail waarin de bestelstatus is veranderd in ‘Verzonden’. Om exact te weten wanneer uw zending wordt bezorgd staat in deze bevestigingsmail de bijbehorende Track & Trace vermeld. In sommige gevallen wordt uw product vanwege zijn afmetingen rechtstreeks vanuit onze fabrikant geleverd, u ontvangt dan GEEN Track & Trace. Echter kunt u er van uitgaan dat het product dezelfde of eerstvolgende werkdag nadat uw bestelstatus is verandert in ‘verzonden’ bij u wordt bezorgt.

Kan ik iets toevoegen aan een bestelling die ik heb afgerond?
Is uw zending nog niet door ons verwerkt, dan kunnen wij in veel gevallen nog producten toevoegen aan uw bestelling. Om uw bestelling uit te breiden, adviseren wij u zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen.
 

 

 



Kan ik mijn bestelling zelf annuleren?
Zelf juw bestelling annuleren is helaas niet mogelijk. Voor het annuleren van uw bestelling dient u vroegtijdig (voordat uw bestelling is verwerkt) telefonisch contact op te nemen.  

Ik heb mijn bestelling nog niet, terwijl deze wel verstuurd is. Wat kan ik doen?
Is uw bestelling al verzonden maar heeft u nog niks ontvangen, dan kunt u uw ‘Track & Trace’ raadplegen voor een actuele leveringsstatus. Heeft u geen ‘Track & Trace’ ontvangen, dan kan het zijn dat het product vanwege zijn grote afmetingen rechtstreek vanuit onze fabrikant wordt geleverd. Wilt u ondanks dit toch een actuele leveringsstatus dan raden wij u contact op te nemen via ons 'contactformulier'.

Mijn product is afgeleverd, maar ik heb nog niets ontvangen, wat nu?
Wij adviseren u eerst uw ‘Track & Trace te raadplegen. Als daar uw zending als geleverd staat, terwijl u niets heeft ontvangen; informeer dan even bij de buren. Het is mogelijk dat PostNL of DHL uw pakket bij de buren heeft afgeleverd.  

Een artikel is kapot gegaan of kapot aangekomen, wat moet ik doen?
In geval van defecten, stuur dan alsjeblieft een mail naar info@kruiwagenonline.nl met daarin: 
1. Duidelijke foto('s) van het defect/gebrek, zodat we de situatie kunnen beoordelen;
2. Een omschrijving van het probleem, zodat we direct weten wat er aan de hand is;
3. Ten slotte dient u uw voornaam, achternaam en ordernummer te vermelden;

Zodra wij uw mail hebben ontvangen zullen wij in samenspraak met u proberen een passende en adequate oplossing te zoeken. Hierbij vermelden wij graag dat defecte artikelen niet altijd door ons retour genomen te hoeven worden. Deze beslissing wordt gemaakt nadat wij uw defect hebben beoordeeld.

Hoe stuur ik iets retour?
Indien u gebruik wilt maken van uw retourrecht, kunt u via het ‘retourformulier’ uw retour aanvraag bij ons indienen.  

Ik heb iets terug gestuurd/geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer wij iets retour ontvangen, proberen wij dit zo snel mogelijk te verwerken. Wanneer het verwerkt is, streven wij er naar het bedrag direct, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen terug te storten.

Zijn alle genoemde prijzen inclusief btw?
Onze website is gericht op zowel consumenten als zakelijke klanten, al onze genoemde prijzen zijn daarom inclusief btw.

Ik ben een bedrijf in het buitenland, kan ik een factuur zonder btw krijgen?
Als u een bestelling wilt plaatsen vanuit het buitenland dan kunt u uiteraard uw btw laten verleggen en daarmee vrijstelling krijgen van btw. Tijdens ons bestelproces kunt u door gebruik te maken van u buitenlandse btw-